Treceți la conținutul principal

Tutorial: Stelute stralucitoare

Astazi va prezint un tutorial usor de realizat, practic, simpatic si cu un impact vizual copilaresc.
Ce vom realiza? Pictura pe panza, mai exact pe perdea. Pentru ca nu am gasit in comert ceea ce imi doream, sa fie simpla, alba doar cu stelute am zis ca ce-si face omul cu mana lui se numeste... lucru manual. :)
Sper sa va inspire si sa va motiveze pentru ca este distractiv si haios sa personalizati perdelele impreuna cu cei dragi.
Sa inceapa distractia!

Aveti nevoie de:
- panza pe care doriti sa pictati;
- vopsea/marker pentru textile;
- pensula;
- hartie alba;
- creion;
- cutter.


Ne folosim de hartie, creion si cutter pentru a crea sabloane.
Puteti sa desenati orice, eu mi-am dorit stelute pe noua perdeluta.


Apoi decupati cu ajutorul cutterului pe conturul desenat.



Astfel sablonul obtinut il vom pune deasupra panzei, tinand cont ca sub sa punem bucati de hartie sa nu patam biroul in caz ca vopseaua va patrunde prin materialul textil.
Apasati bine sablonul atunci cand vopsiti marginea decupajului, astfel vom obtine conturul frumos fara ca vopseaua sa patrunda intre sablon si materialul textil.  


Am dorit ca stelutele sa aiba detaliul unei cusaturi asa ca am folosit un marker negru special pentru textile.


Ultimul pas a fost sa fixez vopseaua cu ajutorul fierului de calcat (anuland functia pentru abur) punand o hartie alba deasupra picturii. Cel mai indicat ar fi sa cititi instructiunile specifice vopselei pe care o aveti, stiu ca unele nu trebuie sa fie fixate la cald.

Acesta este rezultatul.



Sunt tare incantata de cum a fost transformata perdeluta si sunt convinsa ca acest tip de proiect poate fi pus in practica impreuna cu cei mici, mai ales cu cei ce adora sa picteze iar rezultatele cred ca vor fi adorabile.

Sa aveti spor!

Comentarii

  1. Absolut adorabila perdeluta! Si, felicitari si multa fericire pentru micutul tau ingeras :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Este exact galbenul perdelei (uni) pe care-o aveam in dormitorul meu cand eram mica :) love it! Asa de faina era lumina in camera mea, calda, buna, minunat sa cresti in ea.

    Acum n-avem camera separata pentru copil, insa la noua casa (tot doua camere) ne vom dori un dormitor cald, demn de un mic print - Paul al nostru e pe 24 apr 15, doua luni diferenta, inteleg?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este minunat sa ai locsorul tau, cald si primitor. Deocamdata sunt micuti si vor langa mami si tati cat mai mult timp. :) Si, da sunt doua luni diferenta.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu