Treceți la conținutul principal

Euforie

Sunt bucuroasa, tare bucuroasa si vreau sa va transmit putin din starea mea de euforie pentru ca luna aceasta se vor intampla cateva lucruri frumoase si vor fi noutati, schimbari, tutoriale, cadouri.
Suna bine, nu?

1. Pe 11 decembrie 2010 a luat nastere proiectul Vixyblu (si acum am senzatia ca ieri am publicat primele pufosenii din fetru). In ziua aniversari a 3 anisori de Vixyblu va fi o schimbare, cu un rebranding facut pentru cel mai pretentios client pe care l-am avut vreodata, adica pentru mine. :)
Pe langa rebranding vor fi si surprize, muuuulte surprize!

2. Mai tineti minte ca anul trecut am facut o serie de tutoriale cu ambalaje pentru cadourile de Craciun? Aici puteti vedea toata seria din 2012
M-am gandit sa fac si anul acesta o miniserie si pana la Craciun sa va prezint cateva idei, asa ca ne vedem miercuri (maine 3 dec.) pentru primul ambalaj.

3. Pentru ca avem foarte mult alb in casa iar bradutul de anul trecut a fost impodobit cu mult alb si argintiu m-am gandit ca anul acesta sa-i pun o pata de culoare si dupa lungi dezbateri (eu cu mine si cu... mine) am ajuns la o culoare castigatoare, iar aceasta va fi... dar mai bine va las sa vedeti cum am inceput sa pregatesc decorul.












Comentarii

Trimiteți un comentariu