Treceți la conținutul principal

Cadouri

Cel mai frumos premiu este acela pe care ti-l doresti din tot sufletul si cred ca te bucuri nespus atunci cand il castigi... il pretuiesti. 
Mai tineti minte concursul 499, am rugat concurentii sa aleaga ei ce si-ar dori sa castige. Ancuta, castigatoarea, si-a dorit mult o sedinta foto pentru baietelul ei Darius, asa ca am stabilit o intalnire intr-un parculet de joaca pentru copii. Darius a avut atat de multa energie incat ne-am dat toti pe topogane, in leagane, am escaladat turnuri...

Sper sa se bucure peste ani si ani cand vor revedea fotografiile si vor retrai amintiri frumoase.










 
 





Si pentru ca exista un echilibru in toate, atunci cand oferi clar ti se va intoarce, poate nu neaparat de la cei carora le oferi ci de la cei dragi din jurul tau.

Conform celor spuse mai sus am primit la randul meu bucurii, chiar foarte dulci, facute cu maiestrie de minunata Anamaria.
Iti multumesc tare mult pentru prajiturele si pot sa iti spun ca le-as pastra o vesnicie, imi pare asa rau sa le stric si sa le mananc.
Le ador!!! 




Astazi, pe o vreme mohorata, mi-am calcat pe inima si am savurat un biscuit Vixy. A mers asa bine alaturi de o cana cu lapte cald si o carte incitanta.

 


Comentarii

  1. Tu intotdeauna ai spus ca tot ce oferi se va intoarce mai devreme sau mai tarziu, si ai dreptate. :) Foarte simpatic pustiul, si cred ca a fost mare distractie la sedinta foto. Iar prajiturelele arata divin. Nu-ti vine sa le mananci, la cat de bine arata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce cadou fain, pozele sunt superbe si cu siguranta vor fi un premiu demn de aratat si peste ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca te-ai apucat sa citesti Stieg Larsson, iti prevad niste nopti nedormite pana termini cele 3 volume :D
    Prajiturelele arata de nota 10!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu