Treceți la conținutul principal

Etichete scrise cu creta

Cum sa depozitezi si sa etichetezi materialele si accesoriile pentru lucru.

Eu le tin aranjate in cutii si borcanele. Si pentru ca fac mai mereu permutari cu continutul imi este greu sa schimb etichetele de fiecare data, asa ca un buretel umed si o creta sunt mult mai practice.



Chiar daca sunt bine etichetate uneori mai am si eu surprize. :))

Daca tot mi-a ramas de la acest proiect vopsea pe care poti scrie cu creta am conturat cu creionul forma unor etichete apoi am aplicat doua straturi de vopsea pe cateva cutii de carton.



Comentarii

  1. hihihih unde s-a ascuns ea :)) am avut si eu pisica 7 ani..as mai vrea dar nu cred ca mi se va indeplini dorinta. Cred ca vom avea un catelus mai incolo... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca orice animalut este binevenit pentru ca iti ofera "iubire neconditionata". Ehh... uneori pentru mancare. :))

      Ștergere
  2. Cand mi-am zis sa las un comentariu despre pisica ta nu m-am asteptat sa mai fie si altele. Este fenomenala! Cata personalitate poate emana prin (doar) niste poze :D. Imi plac tare mult pozele tale si modul in care-ti prezinti lucrarile. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu