Treceți la conținutul principal

Stampila din guma de sters

Pentru ca sunt o persoana care adora provocarile, mi-am propus sa incerc sa fac si eu o sampiluta, asa ca prezint mai jos rezultatul, etapele si materialele necesare in caz ca mai doreste cineva sa incerce.

ETAPE
1. desenezi; 
2. sculptezi;
3. stampilezi.


MATERIALE NECESARE
1. creion si hartie pentru schita;
2. guma de sters;
3. daltuta pentru linogravura;
4. tusiera. 


SFAT UTIL!
Pentru ca si eu am primit acest sfat foarte util este placerea mea sa il dau si eu mai departe.
Bulinutele din imaginea de mai sus au fost sculptate intr-o guma de sters pe care toata lumea o stie, aceea jumatate albastra si jumatate roz; in partea albastra este foarte dificil de sculptat pentru ca ai senzatia ca are nisip in interior si in plus se si sfarama foarte usor, asa ca sfatul ar fi sa gasiti o guma de sters care sa nu se sfarame si sa fie cat mai elastica. 


Comentarii