Treceți la conținutul principal

Ambalajul si stampilele handmade

Avand in vedere ca mi s-a parut foarte interesant sa fac stampilute din guma de sters (aici gasiti lista materialelor necesare), m-am gandit ca ar fi cazul sa incerc sa le folosesc intr-un mod practic si util, asa ca am facut un ambalaj pentru cadou din hartie reciclata si ce am mai gasit la indemana prin "atelierul Vixyblu".

Rezultatul:




In doi pasi si trei miscari, la fel ca si realizarea ambalajului, am sa prezint in continuare materialele necesare si etapele realizarii acestuia.

MATERIALE NECESARE
1. plic reciclat;
2. cutter;
3. linie;
4. perforator hartie;
5. foarfeca cu model;
6. hartiuta notes fara adeziv;
7. lipici pentru hartie;
8. panglica colorata;
9. ornament floricica din lemn;
10. stampila handmade;
11. tusiera.


ETAPE
1. Taiati partea de sus a plicului astfel incat in partea de jos ramasa sa fie suficient loc cat sa incapa lejer cadoul.


2. Puteti da frau liber imaginatiei folosind stampilutele handmade.


3. Taiati hartia notes cu foarfeca cu model si lipiti 4 colturi in centru iar peste aceste colturi lipiti ornamentul din lemn.


4. Indoiti partea de sus a plicului si perforati din loc in loc pentru a folosi panglica la inchiderea acestuia, apoi lipiti floarea din hartie pe partea indoita, atunci cand deschideti plicul nu va fi cazul sa o rupeti.


Cu siguranta puteti dezvolta aceasta idee pentru orice tip de plic sau punga reciclata, cu stampilute handmade cat mai diversificate si cat mai viu colorate.

In cazul in care am reusit sa va fac putin pofta de prelucrat ambalaje handmade va doresc sa aveti spor!


Comentarii